Annons

Softonic-recension

Ett gratis program för Android, av Flipline Studios.

Slider Scouts är ett gratis mobilspel som låter dig bygga och utforska en trupp av sliders. Det här spelet ger dig en fantastisk möjlighet att bygga din egen armé och kämpa mot andra spelare i multiplayer PvP-strider.

Om du är intresserad av gratis multiplayer-spel kommer du att kunna hitta mycket roligt och konkurrenskraftigt gameplay i multiplayer PvP-strider.

Du kan bygga en ny trupp sliders genom att rekrytera nya scouter och använda dem i PvP-strider.

Du kan också bygga ett nytt hem och dekorera det med nya möbler.

Det här spelet ger dig en fantastisk möjlighet att utforska världen och upptäcka nya länder.

Finns även på andra plattformar

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Slider Scouts

Har du provat Slider Scouts? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.